søndag den 21. august 2011

Boise (:

Efter en hel dag i bil naaede vi endelig frem til Hyatt Place Hotel i Boise, Idaho, sent fredag aften. Turen var lang men udsigten fantastisk! Bjergene er saa smukke her oppe! Turen gav mig ogsaa muligheden for at laere min familie bedre at kenne.



Fredag morgen stod vi op og korte til BSU, for at faa Jordyn gjort tilrette paa hendes nye vaerelse.
Jeg ville skam ikke have noget imod at gaa paa universitetet hhvis det var paa samme maade som det her over! Alting virkede bare saa fedt! Jeg er vildt misundelig paa Jordyn!















Da hun saa var pakket ud, tog vi piger afsted for at "Float the Boise river" super hyggeligt! Vejret her er stadig klart og solskin saa et par timer paa vandet er alttid skont (: Efter det stod den paa noget last minute shopping for Jordyn.



Lordag, var vi et smut forbi  The west Idaho Fair. En lille opvarmning til naeste uge hvor vi skal afsted fra mandag til sondag paa The north Idaho Fair. Og forresten naar de siger alting er storre i USA saa mener de det! :D Bare se den her gris! Den er en af verdens storste! Og se horene paa den der ko?tyr eller hvad det nu end er ;b










Lordag aften var vi til en Football kamp paa Bosies stadium, en slags traenings kamp hvor det spillede mod sig selv. Trods det ikke var en rigtig kamp og at jeg ingen forstand har paa Football var det alligevel en fed oplevelse!

Nu er vi endelig kommet hjem igen efter endnu en hel dag i bil .. Imorgen staar den saa paa "Fair" med alle dyrene. De sidste forberedelser er stadig igang og det er tydeligt at de stresser lidt over det .. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar