torsdag den 11. august 2011

Billed update af hus osv. (:

Saa nu har jeg vaeret her i Muhlhauser huset i fire dage og familien her er virkelig sode. I dag har jeg vaeret ude og svomme i Spirit Lake sammen med min vaerts soster Kurryn og en af hendes veninder, vandet var fantastisk. Da jeg saa kom hjem besluttede jeg mig for at tage nogen billeder af stedet her, saa jeg derhjemme kan se hvor jeg lever (:

Stuen:
  
Udsigt fra mit vaerelse:
 Billed fra verandaen:
                                                                     Huset udefra:
                                                                  Laden:
                                                           Et par af hestene:
                                                              Deres hund Chunk:
                                                                 Kokkenet:

                                                   Mit vaerelse, nu med personlighed:
                                                   Mit vaerelse nu med personlighed:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar