mandag den 15. august 2011

Saa er der gaaet en uge!

Ja saa har jeg nu vaeret hos familien i en uge. En masse er sket i lobet af den tid, nye mennesker, nye omgivelser og oplevelser men, ogsaa en del laengsel for det derhjemme i lille Danmark.

Jeg er begyndt at fole mig hjemme her i huset og mit indre ur er ved at have vaennet sig til tids forskellen herover. Foler mig ogsaa naesten helt "farmer-agtig" da jeg er begyndt at hjaelpe paa gaarden, med fx. at vaske faarene saa de er klar til at blive klippet inden vi skal paa den store messe.

I gaar var jeg saa ude paa min forste ridetur heroppe, tre timer til hest i bjergene (western-style), solen der skinner hele turen, en "guide" der helt igennem er "cowboy" med en pistol i baeltet osv.

I aften kommer der saa en fotograf og tager min senior-billeder saa jeg ogsaa kan komme med i skolens "Yearbook". Det bliver sjovt at prove.

Ja og skolen starter forst i september, saa der er noget tid til og den tid skal bl.a. bruges med fire dage i Boise og en hel uge med dyrene til messe i Cour d' alene.

Ja jeg har nok at faa tiden til at gaa med her over i staterene, haaber i hygger jer derhjemme (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar