onsdag den 17. august 2011

Kort opdatering (:

Ja saa er det imorgen at turen gaar til Boise, for at hygge et par dage med familien, for at vi skal aflevere Jordyn paa College dernede. De sideste par dage har vaeret ret hektiske, med et meget presset program, for vi skal vaere klar til at tage afsted paa messe mandag morgen og vi kommer forst hjem engang i lobet af sondag. Udover at en masse dyr skulle gores klar, skulle vi ogsaa lige naa at afholde en "going away party" for Jordyn. Den blev holdt igaar aftes hos Jordyns bedste veninde Haley, hvor vi havde blaa og god mad, sammen med Jordyns taetteste venner/veninder.

Jaa og saa havde jeg jo ogsaa lige mit "foto-shoot" i mandags. Det overraskede mig faktisk hvor sjovt jeg egentligt syntesat det var, men det er let at nyde saadan noget naar man er omgivet af smukke bjerge, fjorde og marker! Og naar man desuden har en rigtig underholdene fotograf (:
Nu glaeder jeg mig bare til at se det endelige resultat, billederene skulle gerne komme imorgen saa jeg er vildt spaandt!

Naa men jeg maa nok hellere tag at faa noget sovn inden vi skal afsted imorgen tidlig, men skal nok forsoge at opdatere under vores ophold i Boise, og denne gang med billeder (: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar