tirsdag den 2. august 2011

Vaerst familie og afrejse paa fredag!!

Puha der er sket saa meget her paa det sidste at jeg slet ikke har naaet at vaere herinde og opdatere!

For det forste har jeg faaet vaerts familie i Idaho, USA! Det er bare saa fedt! Kunne stort set ikke faa en bedre familie end den jeg har faaet! Familien bestaar af Mor(Patty), Far(Justin) og deres tre piger Kurryn, Jordyn og Devyn! Det er dog kun den yngste datter Kurryn der bor hjemme og hun er paa min alder.

Familien bor paa egen gaard hvor de har seks heste og en masse andre dyr. Baade mor og to af dotrene er vilde med heste og rider alle sammen western.

Jeg skal gaa paa Timberland High School - Home of the White Tigers. Byen skolen ligger i er ikke saerlig stor saa det er skolen nok heller ikke men jeg har ikke kunne finde ud af det med sikkerhed.

Nu er det ved at vaere lige omkring to uger siden at jeg fik min familie og jeg har skrevet en lille smule med dem og de lyder virkelig sode! 

Jeg naar nok ikke snakke saerlige meget med dem for jeg moder dem i virkeligeheden da jeg allerede rejser derover om tre dage!

Puha tre dage der er meget der skal naaes for man skal sige farvel til det herhjemme, og lige nu prover jeg bare at finde ud af hvad jeg skal have med der over! Det er godt nok svaert!

Naa men jeg vil smutte igen har jo saa meget der skal laves!

1 kommentar:

  1. Tillykke med det! :D Jeg venter stadig på min familie, men kan forestille mig, hvordan det bliver, når man endlig ved, at det hele er i orden!! :)

    SvarSlet