fredag den 2. september 2011

Fair og ugen derefter (:

Wow hvor tiden dog er gaaet hurtig de sidste par ugen, i dag er det praecis fire ugen siden jeg forlod lille Danmark. Hvor jeg dog egentligt savner det lille land, selvom tingene her over er fantastiske (:

De sidste to uger er der bare sket saa meget at jeg slet ikke har haft tid til at opodatere min blog.

Den forste uge gik med "fair" i Cour d' alene hvor vi boede paa "the fair grounds" hele ugen. Min famillie er leder til noget der hedder 4-H saa vi havde hele holdet med og der var mennesker i vores trailer hele tiden, og rigtig meget der skulle gores og hjaelpes med. Alle paa holdet klaret det rigtig godt og de fleste var med i finalerene med deres dyr. Vi kom hjem med to "grand champions". Kurryn vandt "grand champion" med hendes faar og en af pigerene vandt "grand champion showmen" med hendes tyr. Ugen var rimelig stress fyldt, men en rigtig fed oplevelse! Jeg fik provet en masse fede forlystelser i "fair'ens" karneval sammen med nye gode venner (:   Lordag aften og sondag eftermiddag fik jeg saa ogsaa chancen for at se en rigtig rodeo! Det var saa fedt at se det! Bull ridning, ropeing, barrel riding osv.   Ja og saa var det saa godt vejr hele ugen at vi tog ud og svomme bade fredag og lordag! Vejret blev dog ogsaa lidt for varmt da det var 105.  Vi kom hjem sent sondag aften saa hele min mandag gik med at faaet sovet ud...

Ja saa startede jeg ogsaa til fodboldt mandag aften, super fedt! Resten af ugen er egntligt bare gaaet med skoleshoppe og fodboldt. Igaar havde vi en kamp i Orfino, det er en ca. 5 timers tur hver vej. Vi tog bussen klokken 10 om morgen og var hjemme klokken 11om aftenen. Desvaerre kunne jeg ikke spille da jeg skal have 10 traeninger for jeg maa spille kamp saa der gaar noget tid til jeg faktisk maa spille..

Weekenden ved jeg ikke hvad skal gaa med endnu, men Jordyn er kommet hjem for at vaere her de naeste 5 dage, saa et eller andet kommer sikkert til at ske (:

I maa forresten undskylde manglen paa billeder, men jeg mangler en adapter saa jeg kan faa mit kamera ladet ...

1 kommentar:

  1. Hej er nu fast læser af din blog!
    skal også selv afsted i 2012/2013 :)

    Håber du tager et kig forbi min blog også!
    http://lineincalifornia.blogspot.com/

    SvarSlet