tirsdag den 20. september 2011

Opdatering

Jah saa har jeg vaeret her i mit nye hjem i ca. 2 uger nu og indtil vidre er det fantastisk! Jeg troede ikke der var muligt men det er lige for det her er en endnu bedre familie end den jeg havde for. Jeg passer bare ind her og selvom jeg kun har vaeret her i 2 uger foler jeg mig allerede fuldstaendig hjemme.

Tiden i skolen er okay og jeg er endelige begyndt at have styr paa nogen nave og angsigter i mine forskellige  "klasser". Jeg er endelig begyndt at spille til vores fodboldt kampe i stedet for at sidde paa baenken. Fodboldt pigerene er super sode og traeningene efter skole er det man ser frem!

I fredags var jeg med mine "sostre" til en "football" kamp, en af aarets storste, desvaerre tabte vi i de sidste par minutter, men det var en rigtig fed oplevels! Noget af det fedets var den stemning der var, inden kampen var der en "prep" og alle havde blaat og gult toj paa.





1 kommentar:

  1. Hej, synes altså virkelig din blog er fin! Overvejer stærkt og blive fast læser. (-:

    Tjek også gerne min blog: http://sidselkh.blogspot.com/

    Mvh Sidsel.

    SvarSlet