søndag den 2. oktober 2011

8 uger!

Wow saa er der allered gaaet to mdr. ud af de ti jeg skal vaere vaek, det helt vildt! Det foles ikke som om jeg allerede har vaeret vaek saa laenge og saa alligevel, for noj hvor er der sket meget i det sidste 8 uger!

Jeg har boet ved 2 vildt fremmede familier, vaeret rundt i Idaho, et par smut ture til Washington, startet soccer og startet skole! Det naesten helt uoverskueligt at taenke tilbage paa. I disse sidste par uger har jeg self. modt en masse nye mennesker og efterhaanden er det blevet til et par rigtige sode venner og veninder. Tina (en pige fra Sverige) og jeg har i lobet af de sidste par uger fundet sammen og det er skont at have en saa god veninde der virkelig kan saette sig selv i mit sted. Tina spiller ogsaa soccer og er vores maalmand.

Ud af de 8 uger jeg har vaeret vaek, har jeg nu vaeret hos "the Sutton's" i tre uger og det er fantastisk! Pigerene og jeg er blevet rigtig gode veninder og at dele et vaerelse med dem er ikke anderledes end at vaere paa efterskole igen (:

Siden jeg er begyndt at spille med i soccer kampene har vi vundet to kampe og har kun faa tilbage for vi starter "ny saeson" og begynder paa district.

Lige nu er der kun faa uger tilbage til homecoming og vi er i gang med alle forberedelserene. Jeg glaeder mig helt vildt, specielt til "lip sync". Lige nu har vi lip sync traening ca. tre gange om ugen efter soccer traening. Lip sync er at lave et mix af sange og saa lave danse til dem, naar homecoming dag saa kommer dyster alle aargange mod hinanden.

Hmm kan ikke lige finde paa andet jeg kunne fortaelle om lige nu, saa jeg vil smutte igen (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar