søndag den 23. oktober 2011

Som tiden dog flyver!

Puhaa, det er svaert at finde tid til at opdatere bloggen her, naar man konstant har noget at lave! De sidste par uger har virkelig vaeret hektiske med et program der har vaeret fyldt fra 7.20 om morgen til 7.15 om aftenen og saa omkring 1times lektier derefter...

Meget er sket siden sidst, og jeg kan knap nok huske hvad jeg allerede har fortalt jer. I hvert fald har vi faaet hvalpe som nu er omkring 4uger gamle, seniors vandt lip sync og home coming, homecoming dance har vaeret her, fodboldt holdet vandt district turneringen og var denne weekend i Boise for at spille til State!

Homecoming ugen var saa fed, med konkurrencer og tema dage hele ugen, og saa selvfolgelig med dansen fredag aften efter "football" kampen. Som sagt vandt vi seniors homecoming ugen super awesome (:
En af mine veninder her over blev kronet homecoming queen, meget stolt! Dansen fredag var saa fedt, alle var i super godt humor efter at have vundt kampen. Jeg brugte selvfolgelig hele aftene paa danse gulvet sammen med mine piger og drenge (:

Samme fredag som homecoming, tog fodboldt pigerene til vores forste kamp i district turneringen, og den sejere vi fik der gjorde at vi kvalificeret os til State turneringen! Lordag spilled vi om forste pladsen i district og for andet aar i traek fik Timberlake den store pokal med hjem! (:

Det betod at vi kun havde to dage i skole den uge, for tidlig onsdag morgen var vi alle i den gule skole bus paa vej til Boise! Turen var ca. 10timer og efter en middag ude med hele holdet, var vi alle klar til at sove. Torsdag var vores forste kamp og uheldigvis tabte vi den, og ikke nok med det saa mistede vi ogsaa to af vores bedste spiller til skader... En af de piger var min soster April, hun fik en flaenge i knoglen i hendes fod og kan ikke lave noget i de naeste par uger... Fredag spillede vi igen, og jeg lave mit forste internationale maal! Wuhu saa stolt af mig selv ;D Vi vandt den kamp 2-0. Lordag spilled vi om 4.pladsen men tabte desvaerre i de sidste faa sek. af overtiden. Efter det var det endnu en 10timers tur i bussen og saa hjem og i seng.

Dagen i dag har jeg brugt paa at faa hvilet ud, inden endnu en lang uge staret igen! Og af samme grund vil jeg nu sige godnat, saa jeg kan vaere frisk og klar i skolen imorgen ...

Haaber paa at faa nogen billeder paa bloggen i lobet af ugen (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar