onsdag den 23. november 2011

En kort opdatering (:

Mon jeg nogen sinde bliver bedere til at huske at opdatere min blog? Hojst sandsyndelig ikke .. Der sker bare alt for meget her over til at man husker de smaa ting. I maa endelig ikke tro at det er fordi jeg ikke har noget at fortaelle, for selv om der egentligt er ro paa lige nu, sker der smaa ting hele tiden (:

Det forste kvatal af skolen er allerede forsvundet! Det er helt vildt hvor hurtigt min tid her over forsvinder! Ved afslutning af dette kvatal fik vi vores forste standpunkt karaktere, og er vildt imponeret over at jeg kan kalde mig selv for "a straight A student" ;b

- Siden sidst har jeg vaeret ude og "might night bowel" med de fantastiske venner jeg har faaet her over (:
- Jeg har vaeret til afslutnings "fest" med fodboldt pigerene. Vi havde pris uddelinger, og til min store overraskelse fik jeg en plads paa dette aars "All State Soccer Team"! Er saa super stolt af det! Det er virkelig en stor ting her over!
- Jeg har set min forste "MOOSE"! Her i huset har vi nemlig har besog et par gange! Vi har omkring fire "moose" som kommer og drikker fra vores lille so i haven (:
- Sneen er ogsaa kommet her over og en hel del af det! Det har skabt en tidelige julestemning, saa i min familie er vi allerede begyndt vores juleshopping. I aar har jeg jo pludselig to familier at kobe gaver til, saa der er en hel del shopping der skal gores (: 

Imorgen er det allerede thanksgiving! Er saa spaendt paa at prove at opleve en rigtig amerikansk helligdag! Min famile har en masse traditioner i thanksgiving ferien, f.eks. skal vi ud og shoppe "Black Friday". Black Friday er dagen efter thanksgiving, alle butikker har aabent midt om natten og holder kaempe udsalg. Her i thanksgiving ferien starter de ogsaa med at pynte huset og hore klar til december!

Wow er det virkelig allerde december i naeste uge?! Det er bare ikke til at forstaa, men ja glaedelig december til alle jer derhjemme hvis jeg nu ikke for opdateret bloggen  inden da (:

Inden jeg smutter saa er her lige et par billeder af vores "gaest" og hygger i sneen ..









Ingen kommentarer:

Send en kommentar